Загальна інформація
Сайт Моя Аптека є сучасною інформаційно-довідниковою платформою, яка допомагає знайти і порівняти ціни на будь-які товари аптечного асортименту в аптеках України. Це найпростіший спосіб підібрати ліки за найнижчою ціною в найближчій до Вас аптеці і заощадити до 20-30% на деяких покупках.
Переглядайте актуальні ціни та наявність необхідного товару в будь-якій аптеці на карті в онлайн форматі, бронюйте його всього в кілька кроків і забирайте в зручний час у зазначеній аптеці.
-
Як забронювати ліки на сайті Моя Аптека?
Оформити резерв на необхідний товар можна за допомогою зеленої кнопки із позначкою кошика «Забронювати» на сторінці товару, на карті або прямо з каталогу.
-
Чи можна отримати знижку при резервуванні?
Так! Наш сервіс дає можливість економити до 30% вартості від фактичної ціни в аптеці на ті товари, на які передбачена знижка. Сума знижки вказується при оформленні броні.
-
Як оплатити і отримати своє замовлення?
Оплата і отримання товару здійснюється тільки в аптеці за адресою, який був обраний при бронюванні товару. Моя Аптека дає можливість кожному економити гроші і час на покупці ліків.
Сайт mypharmacy.com.ua не надає послуг по доставці/відправленні товарів

Економте до 30% при бронюванні товарів в аптеках.
Домашня Аптека Дніпро, пл. Новокодацька (Дзержинського), 1
Пошук по всьому асортименту аптекиТелефон: (050) 832 29 40
Адреса: Дніпро,
пл. Новокодацька (Дзержинського), 1
(
)
Режим роботи: Пн-Нд: 08:00-19:00
Фармацевт хамка и не компетентна.Скорее всего не знает для чего предназначен препарат.Мне нужен был дицинон(который останавливает кровотечение),а она сказала что у них в аптеке нет его.выйде с аптеки пошла в другую где и купила его.Но "О ЧУДО" этот препарат есть на сайте и в наличии в этой аптеке.Интерестно как такое может быть на сайте есть,а в аптеке по словам хамовитой девке"типо фармацевт"его нет.вернувшись в эту аптеку узнав как такое может быть,в ответ получила:"Я занята идите к другому фармацевту".И эта уже не первый раз когда именно на неё жалобы.то чек не даёт(моя мама попросила второй терминальный чек,сначала с недовольство:зачем он вам",а потом швырнул его.постоянно недовольна чем то,постоянно грубо общаться с клиентами.если она не умеет вести себя вежливо с людьми(клиентами),то ей не место работать в этой сфере